Header_1920_09.jpg Header_1920_07.jpg Header_1920_10.jpg Header_1920_08.jpg Header_1920_03.jpg Header_1920_01.jpg Header_1920_06.jpg Header_1920_11.jpg Header_1920_02.jpg Header_1920_05.jpg Header_1920_04.jpg
Nieuwsafbeelding

LMHC verlengt sponsorcontract met ABN AMRO

14-11-2019  | 

Op 3 november tijdens Super Weekend op Hockeyclub Laren, bekrachtigden beide partners de overeenkomst, voor ABN AMRO Ilse Mohrmann en Marco Moers en voor Laren, de voorzitter Peter Havenga en voorzitter van de sponsorcommissie Patrick Steenstra Toussaint.

"Focus en invulling van het partnership ligt op gezamenlijke doelen; jeugd, verduurzaming, maatschappelijk en het in de hoofdklasse spelende Dames 1. Samen met Laren zullen wij de komende jaren bouwen aan deze onderwerpen”, aldus Marco Moers, sponsormanager van ABN AMRO.

De partners spreken hiermee de ambitie uit om Laren nog sterker in staat te stellen om ‘de breedte’, de meer dan 1100 jeugdleden, te verbinden met de ‘topsport’ die bij LMHC al jaren op landelijk hoofdklasse niveau (Dames 1) en promotieklasse (Heren 1) worden gespeeld.

Sport met een missie

ABN AMRO ondersteunt de initiatieven van bestuurders en vrijwilligers om in de komende periode, naar het 100-jarig bestaan, een vijftal ambities te borgen waarmee de club De Beste Jeugd Hockeyvereniging van Nederland wil zijn. Een plaats waar voor iedereen de juiste persoonlijke ontwikkeling wordt mogelijk gemaakt in een omgeving die aansprekend is voor leden, hun ouders, talenten uit de wijde omtrek, met een vaste plaats in de lokale gemeenschap. Dat wordt mogelijk gemaakt met sponsors, de lokale businessclub en lokale ondernemers en een grote groep vrijwilligers.

 

Sponsoring transformeert

Sponsoring is niet weg te denken uit de sport. Waar contributies het budget vormen voor de basis van de verenigingsactiviteiten, vormt sponsoring al jaren de basis voor tophockey en de extra’s die de club aan de leden wil aanbieden. En de landelijke tendens is dat sponsoring onder druk staat, waarmee verenigingen grote druk op hun begrotingen ervaren. De vanzelfsprekendheid van sponsoring heeft plaats gemaakt voor partnerships waarin doelstellingen over en weer specifieker worden gemaakt, wat in het geval van ABN AMRO en LMHC de relatie verder verdiept en de verbinding tussen (top)sporters, jeugd en sponsor versterkt.

"In ABN AMRO zien wij een partner voor de lange termijn waarmee wij onze doelstellingen op sportief, maatschappelijk en het gebied van duurzaamheid, optimaal kunnen realiseren”, aldus Peter Havenga, voorzitter van Laren.


* foto: ABN AMRO op Super Weekend 2 en 3 november.

v.l.n.r.: Peter Havenga (voorzitter LMHC), Patrick Steenstra Toussaint (vz sponsorcommissieLMHC), Marco Moers (sponsormanager  ABN AMRO), Ilse Mohrmann-Dooper (directeur ABN AMRO Mees Pierson t’Gooi ) ,Tica Vigeveno (ABN AMRO Mees Pierson t’Gooi)  Mariette Gitsels (sponsorcommissie LMHC), Stijn Groenink (sponsorcommissie  LMHC)

 






Sponsors
Gerelateerd nieuws
ZH1 - Almeerse
zaterdag 21-12 thuis om 15:00 info
ZD1 - SCHC
zaterdag 21-12 uit om 12:00 info
Agenda
9-12 Kerstdiners jeugd teams
16-12 Bestuursvergadering
22-12 Nationale Sportkampen Zaalhockeykamp
23-12 Géén zaaltraining in Kerstvakanti...
29-12 Extra zaaltraining D1


Steun de club en boek je vakantie via Booking.com


Zoeken
Vandaag jarig
Annejet de Boer
Faye Couperus
Nando Eweg
Michael van der Kar
Xander van der Meeren
Sigrid Post-van den Heuvel
Martijn Stadig
Phil Teuben
Jaap Titulaer
Mariette van der Vuurst
Mick van Zuiden - van Steenis