ORGANISATIE


Vrijwilligersļ»æ


BE PART OF IT!

Laren maken we met elkaar, vóór de leden en dóór de leden. Gelukkig hebben we binnen onze vereniging honderden vrijwilligers. Om te beginnen hebben alle jeugdteams van Laren natuurlijk al coaches, managers en trainers, die zich vrijwillig inzetten voor het team van hun kind(eren). Daarnaast kent Laren ook nog enthousiaste vrijwilligers, die op meer overkoepelende vlakken bijdragen aan het hockeyplezier en verenigingsleven.


WHAT’S IN IT FOR YOU?

Binnen Laren is van alles te doen en te organiseren, er is voor ieder wat wils. Zo kun je met je eigen kennis en kunde meehelpen de club naar een hoger plan te trekken. Je krijgt er bovendien nieuwe contacten, leuke ervaringen en veel plezier en gezelligheid voor terug. Het wordt daarbij ook nog eens een extra leuk jaar op de club vanwege het 100-jarig bestaan en de vele lustrum festiviteiten die zullen plaatsvinden. Het perfecte moment dus om als vrijwilliger in te stappen!


VACATURES

Op deze site worden de actuele vacatures gepubliceerd. Leden, ouders van leden en/of overige geïnteresseerden kunnen zich hier oriënteren op de mogelijkheden en aanmelden.

Hieronder staan alle actuele vacatures gepubliceerd. Klik op het pijltje in ieder tabblad voor een korte beschrijving van de vacature.


CONTACT & INFORMATIE

Bij vragen over de verschillende mogelijkheden kun je altijd contact opnemen met Annuschka Hartman van de Vrijwilligerscommissie (via 06-31969732 of [email protected]). Zij informeert je graag verder!

  • Communicatie Commissie - Social Media Master

    Heb jij ervaring met communicatie en digitale media? En vind je het leuk om via social media op een vlotte wijze te communiceren over alles wat er op en rond de club gebeurt? Dan zijn wij op zoek naar jou als nieuw lid van de Communicatie commissie!


    WIE ZIJN WIJ

    De Communicatiecommissie houdt zich bezig met de interne -en externe communicatie van hockeyclub Laren. De Communicatiecommissie is bezig om ervoor te zorgen dat alle communicatie centraal wordt georganiseerd en aangestuurd. 


    De commissie zet de komende jaren in op verdergaande professionalisering, waarbij het merkverhaal van hockeyclub Laren (“Groei, Ambitie en Plezier”) consistent wordt uitgedragen. 


    In alle communicatie moet de centrale boodschap duidelijk herkenbaar zijn en blijven (website, social media, nieuwsbrieven, e-mail, eventuele externe interviews en zelfs de totale uitstraling van de club inclusief kleding). Onlangs is de communicatieaanpak aangescherpt en wordt er gewerkt met een centrale content kalender om structuur aan te brengen in het bereiken van verschillende doelgroepen via de verschillende kanalen. Techniek en nieuwe digitale platformen schieten als paddenstoelen uit de grond. Vanuit de gedachte dat groei binnen Laren centraal staat, wordt ook gekeken hoe we op deze ontwikkeling kunnen inspelen en wellicht zelfs voorop kunnen lopen.


    WAT GA JE DOEN

    Binnen de Communicatiecommissie zijn we op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger die de social media kanalen van de club wil beheren. De werkzaamheden bestaan uit het posten van berichten en verhalen over alles wat op en rond de club gebeurt (met name in het weekend). Je onderzoekt daarbij ook de mogelijkheden van de inzet van nieuwe platformen (bijv. TikTok). Bij de invulling van deze rol is veel ruimte voor eigen aanpak en organisatie (bijv. de inzet van jeugdleden voor het aanleveren van content)!

    Samen met de andere leden van de commissie zorg je ervoor dat het merkverhaal van Laren op een strakke en consistente manier wordt uitgedragen richting de leden en buitenwereld. 


    HOEVEEL TIJD KOST HET

    Gemiddeld 2 uur per week. En eens in de zoveel tijd kom je bij elkaar met jouw overige commissieleden om de voortgang te delen en nieuwe plannen te maken.


    WIE BEN JIJ

    • Je hebt ervaring met communicatie en digitale media.

    • Daarbij heb je oog voor vormgeving (juiste vorm, lay-out, kleur en beeld) en zorg je voor een consistente huisstijl. 

    • Je schrijft vlotte teksten of kan aangeleverde teksten "begrijpelijk" en "boeiend" redigeren.

    • Daarnaast vind je het leuk om bij te dragen aan het verder uitbouwen van het merkverhaal Laren en ben je bereid om samen met de andere commissieleden de diverse mogelijkheden hiervoor te onderzoeken en nieuwe plannen uit te rollen.  


    CONTACT EN SOLLICITEREN

    Wil jij jouw communicatietalent inzetten voor onze hockeyclub? Neem dan direct contact op met Bert de Jong via [email protected] of 06-21593404.

  • Sponsorcommissie

    WIE ZIJN WIJ

    De belangrijkste taak van de Sponsor Commissie is het werven van nieuwe sponsoren en het beheren van bestaande sponsorrelaties. 


    De Sponsor Commissie zal de komende jaren verder inzetten op verdergaande professionalisering, o.a. door meer structuur en continuïteit aan te brengen en te focussen op verduurzaming en innovatie. 


    WAT GA JE DOEN

    Voor de Sponsorcommissie zijn we op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die zich willen inzetten voor zowel de werving van nieuwe sponsoren (business development) als ook voor het behoud van de huidige sponsoren en het zorgen voor verlenging van de bestaande contracten (accountmanagement). Naast de commerciële activiteiten houd je je ook bezig met de nodige administratie en organisatie, zoals het opstellen van contracten en het verzorgen van de sponsoruitingen. Ook zal je regelmatig communiceren naar de sponsoren, evenementen (laten) organiseren en de business club(s) opzetten en onderhouden.


    HOEVEEL TIJD KOST HET

    Gemiddeld 10 uur per maand. En eens per 4-6 weken kom je bij elkaar met jouw overige commissieleden om de voortgang te delen en nieuwe plannen te maken.


    WIE BEN JIJ

    • Sales en netwerken is jouw drive, waarmee jij Laren kan helpen nieuwe sponsoren binnen te halen. Of je bent juist goed in het onderhouden van de contacten met bestaande sponsoren en weet ze in de watten te leggen.

    • Je bent empathisch en kunt onderhandelen om het beste sponsorpakket samen te stellen, zodat de sponsor zich met een tevreden gevoel bij ons aansluit.

    • Je bent representatief en voelt je thuis op de borrels en events die de Sponsorcommissie organiseert voor haar sponsoren.

    • Een (groot) netwerk om uit te putten is altijd handig, maar niet persé noodzakelijk.

    • Een teamplayer puur sang, we winnen samen.

    • Het is fijn als je sociaal bent ingesteld en voor Laren het verschil wil maken!


    CONTACT

    Wil jij je commerciële talent inzetten voor onze hockeyclub? Neem dan direct contact op met Bert de Jong via [email protected] of 06-21593404.


  • Vertrouwens Contact Persoon

    Ben jij een man bij wie iemand makkelijk zijn of haar verhaal kwijt kan? Ga jij daar dan als vanzelfsprekend vertrouwelijk mee om? En - als de betrokken persoon dat wil - ga je er dan ook mee verder om het probleem in de kern aan te pakken, waardoor diegene zich veilig en gehoord voelt bij jou? Dan zijn wij op zoek naar jou om onze nieuwe Vertrouwens Contact Persoon (VCP) binnen Veilig Sportklimaat (VSK) van LMHC te worden!


    WIE ZIJN WIJ

    Om een veilig sportklimaat daadwerkelijk te borgen, is de Commissie Veilig

    Sportklimaat (Commissie VSK) in het leven geroepen. Deze commissie draagt, zoals de naam al zegt, actief bij aan praktisch alles wat meteen veilig sportklimaat voor alle leden binnen LMHC te maken heeft. Denk daarbij aan het tegen gaan van pestgedrag, het coördineren van het overleggen van de VOG’s door vrijwilligers, het adviseren van het bestuur bij incidenten, het bieden van ondersteuning in het up to date houden van ons beleid en onze gedragsregels, maar ook het bieden van een luisterend oor voor leden binnen LMHC die te maken hebben gekregen met grensoverschrijdend gedrag, seksuele intimidatie of ergens mee zitten en daar in een vertrouwelijke setting over willen praten. Omdat sommige leden hun verhaal liever bij een man en anderen juist weer liever bij een vrouw kwijt willen heeft LMHC zowel een mannelijke als een vrouwelijke VCP binnen haar VSK in het leven geroepen. En binnen die commissie VSK zijn we nu op zoek naar een nieuwe mannelijke VCP.


    WAT GA JE DOEN

    Als VCP ben je onze mannelijke contactpersoon binnen LMHC voor leden die te maken hebben met ongewenst gedrag binnen LMHC en hier met iemand op een integere en vertrouwelijke manier over willen spreken. Je biedt een luisterend oor, je bespreekt en stemt af welke follow up het beste kan plaatsvinden en als er een vervolgactie gewenst is, dan zet je dat vervolgens in gang en monitor je de voortgang daarvan.


    HOEVEEL TIJD KOST HET

    Een aantal keer per jaar zul je in actie moeten komen naar aanleiding van een melding, die bijvoorbeeld via de mailbox van de VCP of via je mobiel binnenkomt. De tijd die je er vervolgens mee bezig bent, is afhankelijk van de ernst en complexiteit van de situatie. 


    WIE BEN JIJ

    Je bent een man en je bent een sociaal, toegankelijk en oprecht persoon, die vertrouwen geniet van je omgeving. Je kunt je neutraal en onafhankelijk opstellen en hebt affiniteit met een sociaal veilige sportomgeving en wil daaraan graag een bijdrage leveren! Je bent goed bereikbaar via mail en/of telefoon en bent proactief en zorgvuldig in je optreden.


    CONTACT EN SOLLICITEREN

    Voor vragen kun je direct contact opnemen met Adeline van Overbeeke via [email protected] of 06-14968527.


    Heb je interesse? Stuur dan een berichtje naar [email protected], t.a.v. Annuschka Hartman, met een korte motivatie en beschrijving van wie je bent. We zullen je vervolgens uitnodigen voor een kennismakingsgesprek. 


  • Vrijwilligers Commissie

    WIE ZIJN WIJ

    Laren kan niet bestaan zonder de vele vrijwilligers die helpen alles in goede banen te leiden. 

    De vrijwilligers Commissie (VWC) wil een klimaat realiseren waarbinnen het makkelijk is om vrijwilligers te interesseren en te behouden. De VWC ondersteunt de verschillende commissies bij de werving van nieuwe vrijwilligers en is een centraal aanspreekpunt voor (ouders/verzorgers van jeugd-) leden met vragen over de verschillende vrijwilligersmogelijkheden binnen Laren. Hierbij vervult de VWC de rol van aanjager en coördinator.


    WAT GA JE DOEN

    Als lid van de VWC breng je vraag en aanbod van vrijwilligers bij elkaar. Dit doe je door inzicht te geven in de werkzaamheden van de verschillende commissies, het toegankelijk maken van de openstaande functies via de juiste (on- en offline) kanalen, de organisatie van ludieke wervingsacties en het rechtstreeks benaderen van potentieel geïnteresseerde vrijwilligers.

    Daarnaast draag je zorg voor de waardering van de vrijwilligers binnen de club en behartig je waar nodig hun belangen. 


    HOEVEEL TIJD KOST HET

    De werkzaamheden kun je grotendeels uitvoeren in je eigen tijd. Soms is het nodig dat je aanwezig bent bij een wervingsactie of andere bijeenkomst. Gemiddeld ben je er 1 à 2 uurtjes per week mee kwijt.


    WIE BEN JIJ

    Een enthousiast en sociaal persoon met creatieve ideeën en daadkracht, die er niet voor schroomt om op (onbekende) mensen af te stappen en iets van ze te vragen en die het leuk vindt om met de verschillende commissies contact te onderhouden. Een achtergrond in Recruitment en/of HR is een “nice to have”. 


    CONTACT

    Voor vragen of om je aan te melden, kun je contact opnemen via: [email protected].


  • Laren Klusteam

    WIE ZIJN WIJ

    Een gezellig team van enthousiaste aanpakkers dat een aantal keer per jaar samenkomt en onder begeleiding van de commissie Beheer diverse opknapwerkzaamheden verricht aan het clubhuis en complex. 


    WAT GA JE DOEN

    Een aantal keer per jaar wordt er een klusdag georganiseerd met na afloop natuurlijk een gezellige borrel. Zo heeft het Klusteam bijvoorbeeld de materiaalruimte opgeknapt zodat de hockeymaterialen weer netjes bewaard en opgeborgen kunnen worden. De komende tijd zal de focus vooral liggen op het optimaliseren van het clubhuis en complex, ter voorbereiding op het lustrumjaar.


    HOEVEEL TIJD KOST HET

    Een aantal keer per jaar een dag(deel) in het weekend.


    WIE BEN JIJ

    Een handiger klusser, die graag de handen uit de mouwen steekt en van gezelligheid houdt.


    CONTACT

    Voor vragen of om je aan te melden, kun je contact opnemen via: [email protected].

  • Toernooi Commissie

    WIE ZIJN WIJ

    Binnen de Toernooi Commissie werken we samen en verdelen we o.a. de onderstaande taken: 


    - Het opstellen van een jaarkalender met de toernooien

    - Het versturen van de uitnodigingen

    - De communicatie met de ingeschreven verenigingen

    - Het opstellen van de begroting voor elk toernooi

    - De verwerking van de aanmeldingen voor het toernooi 

    - Het rangschikken van de aanmeldingen naar categorie

    - Het vastleggen van de scheidsrechters

    - Het regelen eten en drinken

    - Het regelen van de EHBO

    - Het opstellen van het toernooischema

    - Het regelen van de prijzen voor de winnende teams

    - Communicatie met de betrokken commissies binnen onze vereniging

    - Contact met sponsorcommissie i.v.m. mogelijke adverteerders

    - Het maken van een draaiboek voor het toernooi

    - Het regelen van vrijwilligers voor op de toernooidag

    - Het ontvangen van de gasten tijdens de toernooidagen


    WAT GA JE DOEN

    De Toernooi ommissie is op zoek naar leden, zodat de hierboven beschreven werkzaamheden zo goed mogelijk verdeeld kunnen worden


    HOEVEEL TIJD KOST HET

    Gemiddeld 1 uur per week. En soms is het nodig dat je ook aanwezig bent bij de toernooidagen zelf.


    WIE BEN JIJ

    Je kunt organiseren, het overzicht bewaren en bent communicatief vaardig en handig met Social Media en Microsoft Excel.


    CONTACT

    Voor vragen kun je contact opnemen met: [email protected] of meld je meteen aan via deze link: Laren Superheld

  • Zaalhockey Commissaris

    WIE ZIJN WIJ

    De Zaalhockey Commissie is belast met het wedstrijdsecretariaat voor de zaal en coördineert de zaalwedstrijden. De commissie houdt zich bezig met de volgende werkzaamheden:

    - Opgave zaalteams aan KNHB

    - Controle op planning en uitslagen zaalwedstrijden 

    - Zorgen dat de zaalteams eigen scheidsrechters regelen

    - Coördinatie aan-/afmeldingen zaalhockey

    - Organisatie van de zaalhockey informatieavond


    WAT GA JE DOEN

    De Zaalhockey Commissie is op zoek naar extra leden, zodat de hierboven beschreven werkzaamheden zo goed mogelijk verdeeld kunnen worden. 


    HOEVEEL TIJD KOST HET

    De Zaalhockey Commissie start op in september en is actief tot aan de voorjaarsvakantie in februari. Gedurende deze periode ben je er 1 à 2 uurtjes per week mee kwijt. De werkzaamheden kun je grotendeels uitvoeren in je eigen tijd.


    WIE BEN JIJ

    Je bent administratief een kei, werkt gestructureerd en heel precies. Je houdt van puzzelen en hebt gevoel voor schema's. 


    CONTACT

    Voor vragen kun je contact opnemen met: [email protected] of meld je meteen aan via deze link: Laren Superheld

  • Laren Shop

    WIE ZIJN WIJ

    In de Laren shop verkopen wij het Laren tenue, bitjes, tape, rugzakken, paraplu’s en thermokleding. Ook kunnen de leden in de shop hun digitale bestelling ophalen. 


    WAT GA JE DOEN

    De Laren shop zoekt nieuwe shop medewerkers, die het leuk en gezellig vinden om zo nu en dan, samen met iemand anders, een shift te draaien. Het is heel gezellig en je ontmoet veel leden!


    HOEVEEL TIJD KOST HET

    De shop is tijdens het competitieseizoen iedere woensdag van 14.30 tot 16.30 uur en iedere zaterdag van 10.00 tot 14.00 uur geopend. Je draait 4 tot 6 keer per jaar een shift van 2 uur. In de Whatsapp groep geef je aan wanneer jij kan. Het is niet nodig om maanden van tevoren in te plannen, dus heel flexibel!


    WIE BEN JIJ

    Je bent een vriendelijk, representatief en sociaal persoon, die graag klaarstaat voor anderen en het leuk vindt om de diverse shop items aan de man te brengen. 


    CONTACT

    Voor vragen of om je aan te melden, kun je contact opnemen via: [email protected].

  • Antipest Commissie

    WIE ZIJN WIJ

    Om een veilig sportklimaat daadwerkelijk te borgen, is de Commissie Veilig

    Sportklimaat (Commissie VSK) in het leven geroepen. Deze commissie draagt actief bij aan

    een veilig sportklimaat door het opstellen en up to date houden van gedragsregels en

    beleid. De Antipest Commissie maakt deel uit van de Commissie VSK en is het aanspreekput voor iedereen die te maken heeft met overtredingen van de gedragsregels, of je nu de overtreder of de gedupeerde van de overtreding bent.


    WAT GA JE DOEN

    De Antipest Commissie heeft ook een team van Veld Hosten in het leven geroepen. Met name voor dit team zoeken we nieuwe vrijwilligers. 


    De Veld Hosten zorgen ervoor dat een wedstrijd gespeeld wordt volgens de gedragsregels van Laren. Net voor de aanvang van de wedstrijd haalt de Veld Host de 2 aanvoerders, de scheidsrechters en de 2 coaches naar de middenstip en legt het volgende uit:


    - Scheidsrechters zijn vrijwilligers die hun best doen en soms fouten maken maar altijd gelijk hebben in dit spel.

    - Aanvoerders zijn de enigen die met de scheidsrechters overleggen.

    - Aanvoerders overleggen alleen met hun eigen team.

    - Coaches van de teams coachen alleen hun eigen team en zorgen dat hun begeleidend publiek niet coacht, niet de scheidsrechters aanspreekt en zich gedraagt.

    - Alle spelers spelen een sportief spel. 


    Deze afspraken laat je als Veld Host bevestigen door de 2 aanvoerders. Dan laat je de wedstrijd beginnen. Alles bij elkaar duurt dit maar 2 minuten. 


    Door de inzet van Veld Hosts is het gedrag op en om het veld verbeterd. De reacties op de aanwezigheid van de Veld Hosts is meestal positief.


    HOEVEEL TIJD KOST HET

    Om de zoveel weken ben je ingedeeld om op zaterdag bij aanvang van een aantal jeugdwedstrijden de hierboven weergeven regels toe te lichten en de gang van zaken op en om de velden in de gaten te houden. Het is niet nodig om bij aanvang van elke jeugdwedstrijd de huisregels uit te leggen, de Antipest Commissie weet welke teams hiervoor in aanmerking komen. 


    WIE BEN JIJ

    Je hebt een goed moreel kompas, bent empathisch en staat sterk in je schoenen. Je hebt er geen moeite mee om anderen op hun gedrag aan te spreken en kan dat ook op een ludieke manier doen.


    CONTACT

    Voor vragen of om je aan te melden, kun je contact opnemen via: [email protected].

  • Blaashal Commissie

    WIE ZIJN WIJ

    De Blaashal Commissie ontfermt zich jaarlijks over de op- en afbouw van de blaashal en het onderhoud ervan. De commissie houdt zich ook bezig met de verhuur van de blaashal aan externe partijen en de inhuur van de Klaas Bouthal.


    WAT GA JE DOEN

    De Blaashal Commissie is op zoek naar extra leden, zodat de hierboven beschreven werkzaamheden zo goed mogelijk verdeeld kunnen worden. 


    HOEVEEL TIJD KOST HET

    De blaashal wordt in november opgebouwd en in maart afgebroken. Gedurende deze periode ben je er 1 à 2 uurtjes per week mee kwijt. 


    WIE BEN JIJ

    Een enthousiaste aanpakker, die graag de handen uit de mouwen steekt.


    CONTACT

    Voor vragen of om je aan te melden, kun je contact opnemen via: [email protected].

  • Arbitrage Commissie

    WIE ZIJN WIJ

    De Arbitrage Commissie houdt zich bezig met de opleiding, examinering en begeleiding van nieuwe scheidsrechters. Daarnaast zorgt de commissie ervoor dat er elk weekend scheidsrechters worden ingedeeld voor de jeugdwedstrijden. We moeten dit als club met elkaar doen zodat onze kinderen lekker kunnen hockeyen en de wedstrijden door kunnen gaan!


    WAT GA JE DOEN

    De Arbitrage Commissie zoekt op dit moment specifiek naar vrijwilligers voor de wekelijkse  indeling van scheidsrechters voor de jeugdwedstrijden en naar vrijwilligers voor de coördinatie van de opleiding & begeleiding van nieuwe scheidsrechters.


    Indeling scheidsrechters jeugdwedstrijden: 

    - Met bijna 1500 actieve jeugdleden op Laren, komt de Arbitrage Commissie handen en voeten te kort bij het aanwijzen van fluitbeurten voor de jeugd. 

    - Dit betreft een administratieve klus (waarvoor je geen fluitervaring nodig hebt en die je vanuit huis kan doen), waarbij je de namen invult van de scheidsrechters bij de jeugdwedstrijden in LISA (het administratiesysteem op Laren). 


    Coördinator opleiding & begeleiding: 

    - Alle A en B jeugd dient een scheidsrechterskaart te halen. Dit wordt ook verlangd van alle ouders van de jongere jeugdleden, zodat er voldoende en fatsoenlijke scheidsrechters beschikbaar zijn voor de wedstrijden vanaf D jeugd en ouder. 

    - Direct na het theoretische examen worden scheidsrechters begeleid door ervaren scheidsrechters. De begeleiding bestaat uit het bekijken van de pas beginnende scheidsrechters en het geven van aanwijzingen aan de jonge scheidsrechters over hun fluiten. Doel van de begeleiding is aankomende scheidsrechters op hun gemak te stellen en hen ervaring op laten doen met de basisregels en praktijk. Daarmee worden ze naar een fatsoenlijk fluitniveau gebracht.

    - De Coördinatoren opleiding & begeleiding zorgen voor een goed ingericht proces waarbij

    o de A en B jeugd en ouders van jongere jeugdleden worden aangespoord hun scheidsrechterskaart te halen;

    o examinering van aankomende scheidsrechters tijdig plaatsvindt en administratief wordt verwerkt;

    o ervaren scheidsrechters worden ingezet voor de begeleiding van pas beginnende scheidsrechters; en

    o informatieavonden worden georganiseerd voor coaches, pas beginnende scheidsrechters en begeleiders.


    HOEVEEL TIJD KOST HET

    Beide functies zijn voornamelijk administratief en kosten gemiddeld 1 à 2 uurtjes per week. Deze zijn flexibel in te delen en vanuit huis te doen.


    WIE BEN JIJ

    Voor beide functies geldt dat je administratief een kei bent en heel gestructureerd en precies werkt. 


    Indeling scheidsrechters jeugdwedstrijden: je houdt daarnaast ook van puzzelen en hebt gevoel voor schema's.


    Coördinator opleiding & begeleiding: je bent daarnaast ook goed in het opzetten van nieuwe processen en het gestructureerd en gedisciplineerd uitvoeren daarvan.


    CONTACT

    Voor vragen of om je aan te melden, kun je contact opnemen via: [email protected].

  • Infotafel

    WIE ZIJN WIJ

    De Infotafel is het informatiepunt tijdens competitie-zaterdagen. De infotafel zorgt ervoor dat iedereen zich welkom voelt op de club en van de juiste informatie wordt voorzien. De vragen die de Infotafel krijgt, gaan veelal over de wedstrijden, het wedstrijdformulier en de scheidsrechters, maar ook over andere zaken, zoals de kleedkamers, EHBO en gevonden voorwerpen. Ook melden alle teams en scheidsrechters zich aan bij de Infotafel. 


    WAT GA JE DOEN

    Wij zoeken voor de Infotafel enthousiaste vrijwilligers die tijdens de competitie-zaterdagen achter de Infotafel willen zitten en de rol van gastvrouw (of -heer) op zich willen nemen. Het is heel gezellig om te doen en de leukste manier om de club te leren kennen!


    Ook zoeken we een nieuwe Coördinator voor de Infotafel. Als Coördinator zorg je ervoor dat alle gastvrouwen/-heren 2x per jaar (najaar en voorjaar) hun beschikbaarheid opgeven en dat het rooster wordt gemaakt. Je enthousiasmeert iedereen en zorgt ervoor dat de nieuwe vrijwilligers goed worden ingewerkt. Ook ben je het aanspreekpunt bij problemen en zorg je ervoor dat opmerkelijke zaken worden gemeld bij de juiste personen/commissies binnen de club. 


    HOEVEEL TIJD KOST HET

    Het betreft shifts van 2,5 uur per keer, zo’n 4 a 5 keer per jaar, meestal samen met iemand anders. Voorafgaand aan het najaars- en voorjaarsseizoen geef je per e-mail bij de Coördinator aan wanneer jij kan. Wanneer het rooster eenmaal gemaakt is, kun je altijd nog onderling ruilen. Het is dus heel flexibel!


    De Coördinator heeft vooral even wat werk bij het maken van de roosters (begin najaar en begin voorjaar) en zorgt ervoor dat hij/zij op de zaterdagen bereikbaar is voor vragen of problemen. 


    WIE BEN JIJ

    Je bent een vriendelijk, representatief en sociaal persoon, die graag klaarstaat voor anderen en oplossingsgericht te werk gaat.


    Coördinator: je bent daarnaast ook goed in puzzelen en hebt gevoel voor schema's.


    CONTACT

    Voor vragen of om je aan te melden, kun je contact opnemen via: [email protected].

  • Lustrum Commissie

    WIE ZIJN WIJ

    Op 15 november 1923 zag de Larensche Mixed Hockey Club het levenslicht. Nu, 100 jaar later, gaan wij deze mijlpaal groots vieren. 100 jaar aan plezier, hockeysport en talentontwikkeling komt in het feestseizoen ’23 – ’24 samen. Wij kijken met elkaar terug naar 100 jaar prachtige momenten en kunnen op deze stevige historische basis verder gaan met bouwen aan de volgende 100 jaar. 


    Ons 100-jarig bestaan vieren wij niet in één week; het gehele hockeyseizoen ’23 – ’24 zal in het teken staan van feestelijke evenementen voor iedere doelgroep. Iedere maand worden er één of meerdere activiteiten georganiseerd door de Lustrum Commissie. Van de kabouters tot de Old Stars, van onze G-hockeyers tot de Trimmers, van de oude hockey-feestgangers tot Olympische kampioenen: aan iedereen wordt gedacht.


    WAT GA JE DOEN

    De Lustrum Commissie kan veel hulp gebruiken bij het organiseren van alle evenementen in het lustrumjaar. 


    Ook kan de Lustrum Commissie iemand gebruiken die verantwoordelijk is voor de verkoop van alle Lustrum merchandise.


    HOEVEEL TIJD KOST HET

    Het aantal uren is flexibel, afhankelijk van je rol en hoeveel tijd je beschikbaar kunt maken. 


    WIE BEN JIJ

    Een enthousiaste aanpakker, die het leuk vindt om samen met een gezellig team bij te dragen aan een mooi lustrumjaar.


    CONTACT

    Voor vragen kun je contact opnemen met: [email protected] of meld je meteen aan via deze link: https://www.100jaarhockeylaren.nl/aanmelden-als-vrijwilliger

Share by: