ORGANISATIE


Club Communicatie


Laren vindt het belangrijk om goed met elkaar te communiceren over de club en haar activiteiten. Hiervoor worden verschillende communicatiekanalen gebruikt zoals de website, de nieuwsbrief, het clubmagazine, Facebook, Instagram en niet te vergeten onze eigen app.

De vrijwilligers van de communicatiecommissie doen hun uiterste best om alle nieuwsberichten bij te houden op social media, maar blijven afhankelijk van input vanuit de teams. Een vriendelijk verzoek dus om de commissie via .................op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. Foto’s en berichten over zwaarbevochten overwinningen, nipte verliezen, leuke toernooien, gezellige teamactiviteiten etc. worden zeer gewaardeerd.


Website
De website wordt gebruikt als basis voor alle nieuwsberichten, mededelingen, wedstrijdinformatie (wedstrijdschema’s, teaminformatie en competitiestanden) en meer algemene informatie.


App
Op de mobiele telefoon is de Laren-app te downloaden. Dit is een zeer complete app met zowel gegevens over je eigen team(s), maar ook over de hockeyclubs, wedstrijden etc. kunt terugvinden. In de agenda staan alle activiteiten voor jouw team(s) en de club overzichtelijk op een rij en de nieuwsberichten op de website zijn ook te lezen op de app. Gebruikers van de app ontvangen ook pushberichten die worden verstuurd bij afgelastingen, zeer bijzondere gelegenheden etc. Er wordt terughoudend gebruik gemaakt van het verzenden van pushberichten. 

De app is gratis te downloaden in de AppStore of op Google Play. Om in te loggen gebruik je jouw lidnummer. Dit nummer is te vinden op de contributiefactuur en wordt aan het begin van het seizoen naar alle leden gemaild.


Social media
Onze website en app zijn belangrijk, maar zeker niet de enige media waarmee we contact zoeken met onze leden. De website wordt gebruikt voor meer statische informatie en op social media is plaats voor evenementen en leuke berichten, foto’s en filmpjes van teams. Dit soort berichten zetten we door via Facebook, Instagram en Twitter. Blijf op de hoogte van de actualiteiten van Laren en voeg de club toe aan je eigen social media accounts.

Overigens is een behoorlijk aantal teams ook met hun eigen account te vinden op social media. De afgelopen jaren is veel tijd en energie gestoken in het in lijn brengen van deze accounts in de Laren-huisstijl. Het is niet goed de bestaande accounts onbeheerd achter te laten. Beheerders van de teamaccounts op social media wordt aan het einde van het seizoen gevraagd om het account goed over te dragen aan de teammanager van het nieuwe team. Je kunt dit in gang zetten door het sturen van een mail aan communicatie@lmhc.nl.


Communicatie
De schriftelijke communicatie met onze leden gebeurt elektronisch. Het e-mailadres dat in LISA bij het lidnummer staat vermeld wordt hiervoor gebruikt. Het is de verantwoordelijkheid van de leden om het juiste e-mailadres te registreren en up-to-date te houden. Tevens ook handig om het correspondentieadres van Laren toe te voegen tot je contacten, zodat de mails niet in de 'ongewenste of spam inbox' komen.